Magazine Cover for January!!!!

|


well..ani idea ku plg,saja~sementara aku menanam anggur ani jua.hahaha.k,ani setiap bulan mesti KU BUAT NI!hahahaha..liat2 lah siapa jadi mangsa ku lu...so my 1st victim c MEL.ia pun menanam anggur jua mcm kediaku,sambil ku edit gmbr ani,sambil a2 jua ku interview c mel.K,here`s the conversation...


Azri AR:
assalamualaikum Mel,Harap biskita dpt bekerjasama dgn saya ah..saya ingin bertanya beberapa soalan plg ni,since ko jadi cover magazine Viva5a.

Comel:
Walaikumsalam,bh..layan,tabak cia.apa?

Azri AR:
okay~ -_-" ...soalan pertama,berikan pandangan awda terhadap Viva5a.

Comel:
Bagi pandangan saya viva5a adalah bukan sahaja sebagai hubungan sesama kawan tetapi viva5a juga merupakan sebagai sebuah keluarga yang mengambil berat di antara satu dgn yg lain.
dgn adanya viva5a, rakan rakan semua dpt mengeratkan hubungan silaturrahim walaupun belajar di berlainan sekolah, jarang berjumpa etc. Ini kerana viva5a selalu sahaja ada activiti seperti bbq, fishing trip, outing etc.
viva5a adalah sebuah persahabatan yang patut dibanggakan kerana adanya rasa kasih sayang di antara satu dgn yg lain, dan juga viva5a ada sebuah persahabatan yang dpt dipercayai.

Azri AR:
bh bh..cukup..cukup..*tampa mel*..k,next.if sekiranya ada urg kn meramas awak dari belakang,apa yg awda perlu buat?


Comel:
WTH soalan nya ani.HAHA.First thing i do is BERTERIAK. Haha. Then toleh ke belakang, tarus ampas ia kuat2. And ckp "HINA kau kah teramas2 ani?? Ku suruh krg bestie ku azri ar menumbuk kau. Ia kuat!!".HAHAHA

Azri AR:
which one do u prefer...fathullah or Haadi?

Comel:
Baby hadi .HAHAHAHA

Azri AR:
Reason?

Comel:
jgn th jgn th.HAHAHA.hmm, pasal aku lebih biasa hadi dari fath. And aku ada email chadi and fath nada.

Azri AR:
next..give comment untuk perubahan c ish tyme ani

Comel:
ish? Aku terkajut yang si ish kurus mcm aku!! Haha. Not exactly mcm aku lah. But my god, ish makin hawt! Haha. Walaupun ia perubahan but he still the old ish. Funny and all =)

Azri AR:
f u were given a chance to choose who`s the next friend month award..who will it be?

Comel:
Azri AR!

Azri AR:
Sorry ah...ani untuk bini2 lagi -_-" bukan laki2..

Comel:
si 2 am? HAHA.idk leng~.

Azri AR:
k next,if c arif bday...apa u bgi ra ia tu nnti ?

Comel:
Bagi ia greeting. And Sekalung doa dan kasih sayang.

Azri AR:
k,next...if sekiranya ko kna bgi peluang jadi lelaki,1st thing 1st apa ko buat tu ?

Comel:
hmm. Bali underwear pasal inda muat if pakai underwear bini bini.haha.logic kn?

Azri AR:
if sekiranya ada one of the viva got problems...what will u do ?

Comel:
hmm. 1st tanya whats wrong with him/her. If ia na mau gtau, ill pajal. Then ia cerita, ill try to solvekan prob nya. Bagi ia advice and all. If aku na dpt help, i ask another viva to help ia. If i got chance, wanna hug ia lah. Supaya he/she feel cmfortable
and ia tau ada urg yg dpt help ia and viva5a always be there for her/him.

Azri AR:
cana blh awda terlibat dgn viva 5a?

Comel:
hmm. I got bestie named azri ar. He's one of the viva5a. At first idk about this viva thingy. But azri always bawa aku jalan if viva ada gathering. From there, aku berkenalan with viva people. Then slowly biasa with them and kinda rapat.
Then, aku banyak kali jalan with viva and yeah now im one of the viva. And i felt so glad that im one of the viva5a =D

Azri AR:
k,thank you comel.thats all for now.

Comel:
Im enjoying it!
i want more!

*azri AR lari*













No comments:

Post a Comment